Методичні матеріали

Вебінари КВНЗ "Харківська академія неперервної освіти" з питань особливостей розвитку, навчання та супроводу дітей з особливими освітніми потребами можна 
переглянути за наступними посиланнями:

Особливості організації інклюзивного навчання дітей із синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю (15.01.2020)
НУШ: роль класного керівника у формуванні ціннісних орієнтацій учнів (15.11.2019)
Особливості навчання і супроводу дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (19.09.2019)
Психологічний супровід та соціальний патронаж дітей з особливими освітніми потребами (09.04.2019)
Особливості навчання і супроводу дітей з порушеннями слуху (21.02.2019)
Психологічний супровід освітнього процесу в закладах освіти. Особливості організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами (14.02.2019)
Особливості навчання і супроводу дітей з інтелектуальною недостатністю (20.11.2018)
Особливості організації інклюзивного навчання дітей з порушеннями мовлення (26.09.2018)
Особливості навчання і супроводу дітей з порушеннями зору (21.03.2018)
Особливості навчання і супроводу дітей з особливими освітніми потребами: діти з мовленнєвими порушеннями (31.01.2018)
Організація інклюзивного навчання дітей з розладами аутистичного спектру (13.12.2017)
Особливості роботи з дітьми, які потребують підвищеної психологічної уваги (20.09.2017)
Особливості організації інклюзивного навчання у ЗНЗ: діти із ЗПР (14.06.2017)
Організація інклюзивного навчання дітей із ЗПР (16.03.2017)



Немає коментарів:

Дописати коментар