20 листопада 2018 року Ресурсним центром з підтримки інклюзивної освіти проведено постійно діючий круглий стіл (у формі вебінару) за темою «Особливості навчання і супроводу дітей з інтелектуальною недостатністю в умовах закладів загальної освіти».
Захід відбувся за підтримки кафедри спеціальної, інклюзивної та здоров'язбережувальної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди.
Під час вебінару розглянуто психофізіологічні особливості дітей з інтелектуальною недостатністю, особливості їх навчання і супроводу; надано методичні рекомендації щодо підвищення ефективності корекційно-розвиткової діяльності з дітьми з інтелектуальною недостатністю, які навчаються в умовах інклюзії. Учасники вебінару познайомилися з досвідом комунального закладу «Харківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 3» Харківської обласної ради та комунального закладу «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс № 8» Харківської обласної ради освіти щодо навчання, виховання і супроводу дітей з порушеннями розумового розвитку.
Захід відбувся за підтримки кафедри спеціальної, інклюзивної та здоров'язбережувальної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди.
Під час вебінару розглянуто психофізіологічні особливості дітей з інтелектуальною недостатністю, особливості їх навчання і супроводу; надано методичні рекомендації щодо підвищення ефективності корекційно-розвиткової діяльності з дітьми з інтелектуальною недостатністю, які навчаються в умовах інклюзії. Учасники вебінару познайомилися з досвідом комунального закладу «Харківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 3» Харківської обласної ради та комунального закладу «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс № 8» Харківської обласної ради освіти щодо навчання, виховання і супроводу дітей з порушеннями розумового розвитку.
У роботі вебінару взяли участь 128 педагогічних працівників.
Немає коментарів:
Дописати коментар